Si has de fer obres
Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Per a:
- Consulta
- Tràmit
- Sol·licitud de llicència
Serveis de tràmits en línia
El sistema de ‘Tràmits i gestions’ en línia via Internet amb el requisit d’accés a través de signatura electrònica, d’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic i, així com de l’Esquema Nacional d’Interoperabilitat (ENI).
Si necessiteu més informació sobre els Certificats digitals (què és i per a què serveix, què vol dir signatura electrònica, quins certificats s’accepten, com aconseguir un idCAT, un certificat digital…) trobareu tota la informació al portal de la GenCAT – Certificats digitals.
Els certificats digitals vàlids pels tràmits en línia són:
- DNI-e (Ministeri de l’Interior)
- FNMT-CERES (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre)
- CATCert (Agència Catalana de Certificació)
Aquest tipus d’autenticació permet:
- Realitzar tots els tràmits i gestions en línia amb garanties de seguretat i jurídiques
- Consultar l’estat de les vostres sol·licituds
- Emplenar fàcilment els formularis amb les vostres dades personals
Darrera actualització: 4.06.2024 | 09:57
Darrera actualització: 4.06.2024 | 09:57