Turismes i fires

La missió del servei és ampliar i millorar l’oferta turística de Cabrils i la seva promoció i difusió, per tal de millorar el seu posicionament com a destí turístic. S’ofereix orientació i suport global a les persones usuàries turístiques per la seva estada i els facilita informació i prestacions sobre l'allotjament, el transport, els serveis, els espectacles i altres activitats relacionades amb la cultura i el lleure.

TRÀMITS DEL SERVEI

  • Informar sobre l’oferta turística de Cabrils relativa a restauració i allotjaments; transports, recursos naturals, culturals i patrimonials; esdeveniments lúdics, culturals, esportius i comercials; i altres serveis turístics.
  • Assessorar personalment les persones usuàries sobre l’oferta de turisme cultural, actiu, gastronòmic, familiar, accessible, etc., d’acord amb la seva disponibilitat de temps, preferències i necessitats, així com també sobre els serveis públics bàsics del seu interès.
  • Lliurar publicacions d’interès turístic, facilitant material gràfic disponible sobre l’oferta turística sol·licitada: plànols, horaris, punts d’interès, rutes, etc.
  • Promocionar l’oferta turística del municipi mitjançant la distribució de material turístic, el subministrament d’informació, etc.
  • Tramitar les autoritzacions de rodatges i sessions fotogràfiques a la via pública, coordinant les actuacions amb altres serveis municipals.

Celebració de fires comercials mensuals. Celebració anual de la Mostra Gastronòmica, Comercial i d’Artesans: se celebra dins del marc de la Festa Major de Santa Helena. És un esdeveniment gastronòmic, econòmic, turístic i social de primer nivell que permet degustar els plats, vins i caves més representatius de la comarca i que des de fa tres dècades aplega els amants de la gastronomia, ja no només del Maresme, sinó d’arreu de Catalunya. Amb més d’una seixantena d’estands i amb unes xifres que superen els 15.000 visitants anuals, durant els quatre dies de la Mostra, Cabrils es converteix en referència de la gastronomia al Maresme, potenciant una fusió entre aromes, sabors i música que amenitzaran les nits de mitjans d’agost convertint-les en una experiència per a gaudir-la amb els cinc sentits.

Persones destinatàries:

Ciutadania en general: persones visitants (que no pernocten al municipi) i turistes (que sí pernocten al municipi).

Sector turístic de Cabrils: empreses turístiques d’allotjament, agents de viatge i establiments i activitats d’interès turístic (restauració, activitats esportives i culturals, instal·lacions destinades a aquest objecte, etc.)


Cost per l'usuari:

Ordenança fiscal número 2. Impost sobre activitats econòmiques.

Ordenança fiscal número 7. Ordenança fiscal general reguladora dels preus públics:

  • Annex 3 de l’Ordenança Fiscal núm. 7, que regula els preus públics de l’Espai Jove l’Altell.
  • Annex 4 de l’Ordenança Fiscal núm. 7, que regula els preus públics per actes culturals i festius.
  • Annex 5 de l’Ordenança Fiscal núm. 7, que regula els preus públics per les activitats lúdiques.
  • Annex 7 de l’Ordenança Fiscal núm. 7, que regula els Preus Públics per a la publicació d’anuncis en el butlletí municipal d’informació i en programes varis d’activitats municipals.
  • Annex 8 de l’Ordenança Fiscal núm. 7, que regula els Preus Públics de la Mostra Gastronòmica.

Ordenança fiscal número 19. Taxa per la prestació de serveis d´ús d’equipaments municipals.

Ordenança fiscal número 24. Taxa per l’ús de terrenys públics, parades, barraques, casetes de venda i espectacles o atraccions i altres activitats lúdiques.

Ordenança fiscal número 29. Taxa per la instal·lació de quioscos en la via pública.

Ordenança fiscal número 30. Taxa per l’ocupació de l’espai del recinte de la mostra gastronòmica i la utilització de diferents serveis associats a aquest espai.


Equip tècnic:

Tècnic de promoció econòmica i turisme: Josep Carlos Babot

Àrea d’Atenció a les persones: Regidoria d’Empresa, Comerç i Ocupació i de Turisme i Fires

  • La Regidoria d’Empresa, Comerç i Ocupació té com a objectiu la promoció del comerç de proximitat com a peça clau del teixit socio-econòmic del municipi, així com la potenciació de l’oferta comercial de Cabrils. Per assolir-ho, ofereix suport als comerciants mitjançant suport directe, serveis i accions de dinamització. D’altra banda, en matèria de consum, la Regidoria vetlla pels drets dels consumidors facilitant els canals de consulta i reclamació a través de l’Oficina municipal d’atenció i informació al consumidor.

Responsable polític: Sílvia Vallbona Blanch – Regidora de d’Empresa, Comerç i Ocupació i de Turisme i Fires (vallbonabs@cabrils.cat)


Àrea responsable:

Àrea d'Atenció a les persones - Ajuntament de Cabrils 


Unitat responsable:

Regidoria d’Empresa, Comerç i Ocupació i de Turisme i Fires - Ajuntament de Cabrils


És un servei obligatori:

No

Com sol·licitar-ho:

Presencial: C/ Emília Carles 1, 1r pis. 08348 Cabrils.

Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h (amb cita prèvia).

Telefònic: 93 750 94 98 (contestador les 24h)

Virtual: https://cabrils.eadministracio.cat/info.4

Correu electrònic: empresa@cabrils.cat , consum@cabrils.cat


Ajuntament de Cabrils

Carrer Domènec Carles, 1 - 08348 Cabrils - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 539 660
Horari:  
De dilluns a divendres
De 09:00h a 14:00h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 10.04.2024 | 12:14