El servei d’Hisenda el conforma un equip de professionals que treballen conjuntament i de forma transversal.
Entre les seves funcions trobem: registre de factures, remissió de les factures a les àrees gestores, recepció de les factures un cop revisades i conformades per les àrees gestores, tramitació de l’aprovació i pagament.
TRÀMITS DEL SERVEI
1. Informació i assessorament dels tràmits tributaris municipals:
2. Factura electrònica: Mitjançant la seu electrònica, els proveïdors poden fer arribar a l’Ajuntament les factures en format electrònic i trobar instruccions necessàries per tramitar-la.
3. Cobrament i devolucions de dipòsits i fiances.
4. Gestió de les liquidacions i cobraments de Taxes/Preus públics no delegades a l’Organisme de Gestió Tributària.
5. Informació i assistència en el tràmit dels beneficis fiscals dels tributs (exempcions i bonificacions).
6. Gestió de devolucions d’ingressos indeguts.
7. Tramitació d’informes i certificats tributaris.
Totes les persones que es dirigeixin a l’Ajuntament de Cabrils per demanar informació sobre el servei o gestionar qualsevol tràmit municipal.
Gratuït.
Cap del departament: Jordi Piera Castellví
Personal tècnic i administratiu
Àrea interna: regidoria d’hisenda.
Responsable polític: Sílvia Vallbona Blanch – Regidora d’Hisenda (vallbonabs@cabrils.cat)
Àrea Interna - Ajuntament de Cabrils
Regidoria de Promoció Econòmica i Turisme
Presencial: C/ Emília Carles 1, 1r pis. 08348 Cabrils.
Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h (amb cita prèvia).
Telefònic: 93 750 94 98 (contestador les 24h)
Virtual: https://cabrils.eadministracio.cat/info.4
Correu electrònic: ajuntament@cabrils.cat o bustia@cabrils.cat