Comunicació

El servei de Comunicació de l’Ajuntament és el responsable d’establir els criteris de comunicació de la institució amb la ciutadania i de facilitar la informació relativa als serveis, recursos i activitats desenvolupats per l’Ajuntament. Aquest servei també és responsable de gestionat els diferents mitjans de comunicació que gestiona l’Ajuntament, així com les xarxes socials i plataformes de difusió municipal, tot garantint el bon ús de la imatge corporativa de la institució. 

1. Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.

2. Gestió, coordinació i difusió de l’agenda d’activitats local.

3. Gestió i difusió de l’agenda institucional.

4. Coordinació, redacció i edició del butlletí d’informació.

5. Publicació de notícies i butlletins electrònics a la pàgina web amb diferents informacions d’interès i setmanals.

6. Facilitar la participació dels diferents grups municipals, mitjançant l’escrit al butlletí.

7. Gestió de la presència de l’Ajuntament en les xarxes socials: Facebook, Twitter, Instagram i Youtube.

8. Realització de fotografies i arxiu fotogràfic.

9. Coordinació, gestió i supervisió de vídeos sobre esdeveniments que es realitzen al municipi.

10. Gestió d’alertes i comunicació amb la ciutadania a través de “Cabrils Informa”.

11. Compliment de la imatge corporativa en el disseny del material gràfic.

12. Assessorament comunicatiu extern i intern.

13. Accions de publicitat i imatge.

14. Coordinació de les publicacions informatives municipals.

15. Relació amb els mitjans de comunicació externs.

16. Desenvolupament de campanyes informatives.

17. Elaboració de fulletons informatius.

18. Elaboració i gestió de la cartellera municipal.

19. Coordinació de la impressió dels diferents materials comunicatius.

20. Coordinació de la distribució dels diferents materials comunicatius.

21. Coordinació amb el servei de transparència de l’Ajuntament.

Persones destinatàries:

L’empleat i empleada pública i la ciutadania en general.


Cost per l'usuari:

Gratuït


Equip tècnic:

Tècnic de comunicació: Josep Carlos i Babot.

Àrea d’Atenció a les persones: Regidoria de Comunicació i Transparència.

  • La Regidoria de Comunicació i Transparència és l’encarregada de gestionar la comunicació interna i externa de l’Ajuntament, la informació a la població, la publicitat institucional i les relacions amb els mitjans de comunicació i de premsa. També gestiona el butlletí d’informació municipal a partir d’un pla de comunicació.

Responsable polític: Maite Viñals Clemente – Alcaldessa i regidora de Comunicació i Transparència (alcaldia@cabrils.cat)


Àrea responsable:

Àrea Interna - Ajuntament de Cabrils 


Unitat responsable:

Regidoria de Comunicació i Transparència 


És un servei obligatori:

No

Com sol·licitar-ho:

Presencial: C/ Emília Carles 1, 1r pis. 08348 Cabrils.

  • Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h (amb cita prèvia).

Telefònic: 93 750 94 98 (contestador les 24h)

Virtual: https://cabrils.eadministracio.cat/info.4

Correu electrònic: comunicacio@cabrils.cat


Ajuntament de Cabrils

Carrer Domènec Carles, 1 - 08348 Cabrils - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 539 660
Horari:  
De dilluns a divendres
De 09:00h a 14:00h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 10.04.2024 | 09:15