Procés selectiu de tècnic/a d’administració general

Dijous, 18 d’abril de 2024

Procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general

La Junta de Govern Local, en sessió celebrada en data 21 de febrer de 2024, ha aprovat les bases reguladores i la convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis un lloc de treball de Tècnic d’Administració General (TAG-Coordinador/a de serveis generals).

  • Bases reguladores i anuncis BOP i DOGC

Podeu consultar les bases que han de regir el procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç. A més, també s’adjunta l’anunci del DOGC.

  • Presentació de sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds  finalitza el dia 14 de març de 2024.

  • Resultats finals

Podeu consultar els resultats de  la convocatòria del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.

  • Anunci amb els resultats finals

Podeu consultar l'anunci dels resultats finals de la convocatòria del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.

  • Anunci acord resolució plaça

Podeu consultar l’anuncide l’acord de resolució del procès selectiu del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.

Darrera actualització: 20.09.2024 | 12:32