Procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general
La Junta de Govern Local, en sessió celebrada en data 21 de febrer de 2024, ha aprovat les bases reguladores i la convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis un lloc de treball de Tècnic d’Administració General (TAG-Coordinador/a de serveis generals).
Podeu consultar les bases que han de regir el procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç. A més, també s’adjunta l’anunci del DOGC.
El termini per presentar les sol·licituds finalitza el dia 14 de març de 2024.
Podeu consultar els resultats de la convocatòria del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.
Podeu consultar l'anunci dels resultats finals de la convocatòria del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.
Podeu consultar l’anuncide l’acord de resolució del procès selectiu del procés selectiu, mitjançant comissió de serveis, d’una plaça de tècnic/a d’administració general, en aquest enllaç.