Oficina d'Atenció a la Ciutadania
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l’administració local i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l’Ajuntament d’una forma àgil i acurada.
Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l’Ajuntament, des d’una òptica integral, centrada en les persones amb visió de proximitat, fonamentant alhora l’ús de les TIC.
És la principal via de comunicació entre els veïns i l’Ajuntament. L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania està integrada per un equip de professionals polivalents formades en atenció al públic, que treballen per oferir un servei de qualitat, fer les gestions municipals més clares, ràpides i àgils i també resoldre, orientar i canalitzar les demandes ciutadanes.
TRÀMITS DEL SERVEI
1. Informació:
- a. Informació municipal i dels equipaments locals.
- b. Informació general de tràmits i serveis de l’Ajuntament.
2. Registre:
- a. Registre general d’entrada de l’Ajuntament.
- b. Finestreta única (en la presentació d’escrits adreçats a altres administracions).
3. Tramitació i atenció a la ciutadania:
- a. Lliurament de formularis.
- b. Guia i ajut en els tràmits i serveis de l’Ajuntament, així com amb la presentació de documents, ja sigui presencialment o telefònicament.
- c. Informació de l’estat de les sol·licituds, expedients i procediments tramitats a l’Ajuntament.
4. Administració electrònica:
- a. Emissió del certificat digital id-cat.
- b. Guia i ajut en els tràmits de l’Ajuntament, així com amb la presentació de documents a través de la seu electrònica.
5. Padró d’Habitants:
- a. Gestions del Padró municipal d’habitants.
- b. Comunicació de canvi de domicili a altres administracions.
- c. Confirmació, renovació i caducitat de residència.
- d. Consultes i reclamacions al Cens d’Habitants.
6. Queixes, incidències, suggeriments i propostes de la ciutadania:
- a. Recepció i derivació de les queixes, incidències, suggeriments i propostes realitzades per la ciutadania per a la millora de la qualitat dels serveis, actuacions o decisions d'àmbit municipal.
7. Altres:
- a. Entrega de documentació de l’Ajuntament al ciutadà.
- b. Emissió dels carnet de bus, dels carnet de la gent gran, etc
Persones destinatàries:
Totes les persones que es dirigeixin a l’Ajuntament de Cabrils per demanar informació sobre el poble o gestionar qualsevol tràmit municipal.
Cost del servei:
Els serveis de l’OAC són gratuïts per a la ciutadania.
Cal tenir present, però, que l’inici d’alguns tràmits davant l’Ajuntament comporta una taxa d’acord amb es ordenances fiscals.
Equip tècnic:
Cap de l’OAC: Tècnic/a d’Administració General (TAG) de l’Ajuntament de Cabrils
Personal de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania
Àrea de Règim Intern i d’Atenció i Serveis a les Persones o La Regidoria de Règim intern és l’encarregada de l’organització interna de l’Ajuntament i dels seus recursos, així com dels ens dependents. Les principals atribucions d’aquesta regidoria són:
- La secretaria
- L’àrea administrativa
- Els serveis jurídics
- La gestió de la contractació i de les subvencions
- Els recursos humans
- El registre general
- L’atenció a la ciutadania
Responsable polític: Maite Viñals Clemente – Alcaldessa i regidora de Règim Intern (alcaldia@cabrils.cat)
Àrea responsable:
Àrea de règim intern - Ajuntament de Cabrils
Unitat responsable:
Regidoria de Règim Intern - Ajuntament de Cabrils
És un servei obligatori:
NoCom sol·licitar-ho:
Presencial: C/ Emília Carles 1, 1r pis. 08348 Cabrils.
Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h (amb cita prèvia).
Telefònic: 93 750 94 98 (contestador les 24h)
Virtual: https://cabrils.eadministracio.cat/info.4
Correu electrònic: ajuntament@cabrils.cat o bustia@cabrils.cat