Recursos Humans

El servei de Recursos Humans el conforma un equip de professionals que treballen conjuntament i de forma transversal per tal de donar serveis als empleats i empleades públiques de la Corporació així com a diferents serveis de l’organització. Actua com a eix vertebrador per assolir els objectius predefinits per l’equip de govern, i vehicula, juntament amb els interlocutors socials, les polítiques de personal de l’Ajuntament.

En aquest sentit, la seva missió és cooperar amb i entre les necessitats de l’organització i les satisfaccions de l’empleat/da.

Aquest servei està format per diversos àmbits:

  • Atenció a l’empleat/da.
  • Selecció i desenvolupament del personal.
  • Relacions Laborals, recursos i prestacions.
  • Prevenció de riscos laborals.

 

TRÀMITS DEL SERVEI

1. Atenció a l’empleat/da:

  • a. Atenció personalitzada als empleats i empleades de la corporació.
  • b. Gestionar, tramitar i fer el seguiment dels expedients administratius derivats de la vinculació laboral dels empleats i empleades: excedències, jubilacions, llicències, expedients disciplinaris, etc.
  • c. Elaborar les nòmines i assegurances socials del personal.
  • d. Gestionar i mantenir el sistema d’informació de personal, custodiar els expedients personals i preparar i emetre les certificacions corresponents al seu àmbit de competència.
  • e. Gestionar el temps de treball: seguiment i control de presència, absentisme, permisos, horaris, vacances i similars.
  • f. Gestionar i tramitar la formació dels empleat i empleades.

2. Selecció i desenvolupament del personal:

  • a. Gestionar els procediments i expedients relatius a les convocatòries, concursos i altres processos de selecció, contractació i provisió de llocs.
  • b. Estudiar, proposar i controlar les modificacions de la relació de llocs de treball i de la plantilla de personal.
  • c. Detectar les necessitats formatives, planificar i gestionar aspectes tècnics en matèria de formació.

3. Relacions laborals, recursos i prestacions:

  • a. Controlar i fer el seguiment de la despesa del capítol 1: Despeses de personal
  • b. Atendre els i les empleades de la corporació i els i les representants sindicals, i impulsar la resolució negociada dels conflictes organitzatius.

4. Prevenció de riscos laborals:

  • a. Dirigir, planificar, organitzar, coordinar i controlar els diferents àmbits de prevenció de riscos laborals a l’Ajuntament: pla de prevenció i manual de procediments (seguretat, higiene, economia i psicologia), vigilància de la salut dels empleats i empleades, accidentabilitat laboral, condicions de seguretat en el lloc de treball, plans d’emergències dels edificis, formació i informació en prevenció.
  • b. Gestió dels conflictes laborals, elaboració de propostes sobre millores de les relacions interpersonals i la comunicació en l’àmbit laboral. Coordinació del protocol d’assetjament laboral.

Persones destinatàries:

L’empleat i empleada pública i la ciutadania en general.


Cost per l'usuari:

Gratuït


Equip tècnic:

- Cap del departament: Montserrat Serra Fibla

- Personal administratiu

- Àrea de Règim Intern

La Regidoria de Règim intern és l’encarregada de l’organització interna de l’Ajuntament i dels seus recursos, així com dels ens dependents. Les principals atribucions d’aquesta regidoria són:

  • La secretaria
  • L’àrea administrativa
  • Els serveis jurídics
  • La gestió de la contractació i de les subvencions
  • Els recursos humans
  • El registre general 
  • L’atenció a la ciutadania

- Responsable polític: Maite Viñals Clemente – Alcaldessa i regidora de Règim Intern (alcaldia@cabrils.cat)


Àrea responsable:

Àrea de Règim Intern - Ajuntament de Cabrils 


Unitat responsable:

Regidoria de Règim Intern - Ajuntament de Cabrils 


És un servei obligatori:

No

Com sol·licitar-ho:

Presencial: C/ Emília Carles 1, 1r pis. 08348 Cabrils.

Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h (amb cita prèvia).

Telefònic: 93 750 94 98 (contestador les 24h)

Virtual: https://cabrils.eadministracio.cat/info.4

Correu electrònic: rrhh@cabrils.cat


Ajuntament de Cabrils

Carrer Domènec Carles, 1 - 08348 Cabrils - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 539 660
Horari:  
De dilluns a divendres
De 09:00h a 14:00h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 20.06.2024 | 10:18