Comunicació
El servei de Comunicació de l’Ajuntament és el responsable d’establir els criteris de comunicació de la institució amb la ciutadania i de facilitar la informació relativa als serveis, recursos i activitats desenvolupats per l’Ajuntament. Aquest servei també és responsable de gestionat els diferents mitjans de comunicació que gestiona l’Ajuntament, així com les xarxes socials i plataformes de difusió municipal, tot garantint el bon ús de la imatge corporativa de la institució.
- Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.
- Gestió, coordinació i difusió de l’agenda d’activitats local.
- Gestió i difusió de l’agenda institucional.
- Coordinació, redacció i edició del butlletí d’informació.
- Publicació de notícies i butlletins electrònics a la pàgina web amb diferents informacions d’interès i setmanals.
- Facilitar la participació dels diferents grups municipals, mitjançant l’escrit al butlletí.
- Gestió de la presència de l’Ajuntament en les xarxes socials: Facebook, Twitter, Instagram i Youtube.
- Realització de fotografies i arxiu fotogràfic.
- Coordinació, gestió i supervisió de vídeos sobre esdeveniments que es realitzen al municipi.
- Gestió d’alertes i comunicació amb la ciutadania a través de “Cabrils Informa”.
- Compliment de la imatge corporativa en el disseny del material gràfic.
- Assessorament comunicatiu extern i intern.
- Accions de publicitat i imatge.
- Coordinació de les publicacions informatives municipals.
- Relació amb els mitjans de comunicació externs.
- Desenvolupament de campanyes informatives.
- Elaboració de fulletons informatius.
- Elaboració i gestió de la cartellera municipal.
- Coordinació de la impressió dels diferents materials comunicatius.
- Coordinació de la distribució dels diferents materials comunicatius.
- Coordinació amb el servei de transparència de l’Ajuntament.
Persones destinatàries:
L’empleat i empleada pública i la ciutadania en general.
Cost per l'usuari:
Gratuït
Equip tècnic:
Tècnic de comunicació: Josep Carlos i Babot.
Tècnica auxiliar de comunicació: Núria Gonzalez Vivas
Àrea d’Atenció a les persones: Regidoria de Comunicació i Transparència.
- La Regidoria de Comunicació i Transparència és l’encarregada de gestionar la comunicació interna i externa de l’Ajuntament, la informació a la població, la publicitat institucional i les relacions amb els mitjans de comunicació i de premsa. També gestiona el butlletí d’informació municipal a partir d’un pla de comunicació.
Responsable polític: Maite Viñals Clemente – Alcaldessa i regidora de Comunicació i Transparència (alcaldia@cabrils.cat)
Àrea responsable:
Àrea Interna - Ajuntament de Cabrils
Unitat responsable:
Regidoria de Comunicació i Transparència
És un servei obligatori:
NoCom sol·licitar-ho:
Presencial: C/ Emília Carles 1, 1r pis. 08348 Cabrils.
- Horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h (amb cita prèvia).
Telefònic: 93 750 94 98 (contestador les 24h)
Virtual: https://cabrils.eadministracio.cat/info.4
Correu electrònic: comunicacio@cabrils.cat